keskiviikko 22. huhtikuuta 2015

Touho etsii kotia

TOUHO löytänyt kodin :)



Moi!

Olen "Touho" virallisesti Käpylaakson Ilon Viejä ja etsin itselleni mukavaa perhettä. Syntynyt olen 13.02.2015.  Olen hyvin energinen, joten en haluaisi ihan sohvaperunaksi ryhtyä. Mieluusti ehkä haluaisin tallata vanhempieni jalanjälkiä agilityn parissa. Minun vanhempani ovat "Java" eli FI AVA FI AVA-H Yokotai Blue Moon & "Lady" Käpylaakson Crazy Lady

Olen terveystarkattu, sirutettu ja rekisteröity.

Tässä kuva minusta ja siskosta leikkimässä ;)

Kuva: Satu Tuomel
Kuten kuvasta näkyy ollaan energisiä lapsia :D

Osaan minä myös olla paikallaankin ;)


Kuva: Satu Tuomela

Kuva: Satu Tuomela

Jos kiinnostuit minusta, niin ota reippaasti yhteyttä kapylaakson @ gmail. com tai 045-6764149

3 kommenttia:

  1. Koska olisi suunnitteilla uusi pentue?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lokakuun loppupuolella mahdollisesti syntyy ja seuraavaa suunnitelma ensivuodelle alkuvuoteen.

      Poista
  2. Koska olisi suunnitteilla uusi pentue?

    VastaaPoista